RE/MAX kompletuje portfolio uvedením luxusní značky.

Na trh vstupují luxusní nemovitosti RE/MAX Collection

Realitní síť RE/MAX rozšířila své aktivity o dvě nové značky. V únoru byla spuštěna první kancelář RE/MAX Commercial, která pomáhá s výběrem komerčních
a investičních nemovitost. Od května jí nově doplňuje nová značka zaměřená na luxusní nemovitosti: RE/MAX Collection.

RE/MAX Collection se zaměřuje na výjimečné, zejména rezidenční nemovitosti, v prestižních lokalitách. Hlavní přidanou hodnotou jsou však specifické služby, které jsou makléři schopni zajistit. „Naší prioritou jsou především tuzemští zákazníci, kteří jsou časově vytížení a vyžadují nadstandardní a diskrétní služby. Jsme ale připraveni pomoci například i expatům, kteří hledají nejen tu správnou nemovitost, ale potřebují zařídit i kompletní relokační servis. To obnáší zajištění školky a školy pro děti, pořízení osobního vozu, kompletní vyřízení stěhování do nového státu či obstarání dalších specifických potřeb,“ vysvětluje Petr Šmelhaus, ředitel RE/MAX Collection.

Makléři nové kanceláře RE/MAX Collection pracují s velmi podrobným systémem hodnocení klienta. „O svých klientech musíme vědět úplně vše. Pokud klient rád dělá večírky pro své přátele, potřebuje nemovitost, kde nebude rušit své sousedy a přesto bude v dostatečně atraktivní lokalitě s patřičným výhledem na město. Současně potřebuje prostornou kuchyň a vhodné zázemí včetně parkovacích prostor,“ vysvětluje Šmelhaus. Se specifickými potřebami klientů se musí počítat. Nikoho tak nepřekvapí, pokud nový majitel požaduje bazén s mořskou vodou, vlastní saunu nebo prostorné garáže pro svůj vozový park.

Kromě zprostředkovatelských služeb nabízí kancelář i zajištění právního servisu v cizině. „Očekáváme, že minimálně třetina obchodů bude zprostředkování zahraniční nemovitosti. Nejčastěji letní sídlo u moře či apartmán v alpách. Výjimkou ale nejsou ani firemní investice. Právě nyní řešíme domek v Chorvatsku, který bude sloužit jako sídlo k rekreaci pro zaměstnance společnosti,“ říká Šmelhaus.

Dalším specifikem nové kanceláře je možnost zprostředkování diskrétní nabídky mimo veřejné zdroje. „Část klientů požaduje anonymitu a záruku soukromí.
I v takovém případě jsme připraveni klientovi vyhovět,“
zakončuje Šmelhaus.

Kontakt pro média:

Tomáš Hejda
+420 737 206 845
tomas@prmollo.cz