RE/MAX rozšiřuje nabídku

Na trh vstupuje nová značka RE/MAX Commercial.

Po roce příprav se na českém realitním trhu objevuje nová společnost RE/MAX Commercial. Tato odnož celosvětové realitní skupiny se v České republice soustředí na segment malých a středně velkých podnikatelských subjektů.

Po ovládnutí trhu s byty se realitní síť RE/MAX chystá v Česku proniknout také do komerčních nemovitostí. Značka RE/MAX Commercial je určena především pro malé a středně velké podnikatele působících po celé ČR. „Trh komerčních realit prochází změnami. Jsem přesvědčen, že se tím vytváří prostor pro nový subjekt. Navíc v Čechách není společnost, která by byla schopna systematicky oslovit malé a střední podnikatele,“ říká Miroslav Herain, výkonný ředitel RE/MAX Commercial.

Hlavní oblastí zájmu nové společnosti je obchodování s realitami v hodnotě transakce do 200 milionů korun. „Nechystáme se konkurovat mezinárodním poradenským firmám. Chceme jít vlastní cestou a využít synergií s realitními kancelářemi RE/MAX v regionech. Díky tomuto spojení jsme připraveni zabezpečit servis na regionální úrovni. Což v této podobě žádná společnost na českém trhu nabídnout nedokáže,“ popisuje jednu z konkurenčních výhod Miroslav Herain. Síť je nyní rozprostřena mezi pět spádových oblastí po celé republice. Další zastoupení budou přibývat. „Cílem pro letošní a příští rok bude posílit síť, zvýšit počet makléřů a dosáhnout tak i na skutečně mikro-regionální obchody,“ slibuje Herain.

Nejčastějším úkolem společnosti bude zprostředkovat nákup, prodej či pronájem nemovitostí určených pro podnikání. Velkou sílu ale RE/MAX Commercial cítí i v poradenském servisu a dalších službách s přidanou hodnotou, jako je například převod obchodního podílu právnických osob.

Kontakt pro média:

Tomáš Hejda
+420 737 206 845
tomas@margetroid.cz

Kdo je RE/MAX Commercial?

  • založena v r. 1973
  • působí ve více než 80 zemích světa
  • nabízí komplexní řešení zaměřené na zprostředkování transakcíposkytování služeb v oblasti komerčních nemovitostí a investičních příležitostí
  • společnost v ČR byla založena v roce 2012, od února 2013 dochází k jejímu skutečnému spuštění na českém trhu
  • v ČR bylo doposud spuštěno 5 regionálních kontaktních míst, které jsou schopny pracovat na lokální úrovni a poskytovat služby v regionech