RE/MAX

Když chcete víc podpory

Chcete zkusit něco nového? Pokukujete po práci makléře, ale zároveň máte trochu strach? Že jako nováček v oboru nezískáte klientelu, že nevzbudíte důvěru a neprodáte první nemovitost…

Když chcete víc podpory na startu něčeho nového, staňte se makléřem v RE/MAX

„Hledal jsem nejen povolání se zajímavým výdělkem, ale i takové, které bude přínosné pro mé okolí. Povolání, na které budu hrdý. Oslovil mě tehdy článek společnosti RE/MAX, která hledala makléře. Silná společnost s dlouholetou tradicí, skvělou reputací a důrazem na obchodní etiku. Právě důraz na poctivý přístup k zákazníkům, etické a profesionální chování mě zaujaly nejvíc a odlišovaly RE/MAX od ostatních firem na trhu.”

Jan Frank – dlouholetý makléř v RE/MAX

Síla naší značky pracuje ve prospěch našich makléřů. Jste začátečník beze jména, nebo pracujete v téměř bezejmenné realitce? Staňte se makléřem RE/MAX – my jméno máme a zaštítíme vás jím (nejen) v začátcích.

  • 9 z 10 Čechů zná RE/MAX a spojuje si ho s kvalitou a důvěryhodností.
  • Nikdo na světě neprodá více realit než RE/MAX. Jen v Česku jsme v roce 2011 prodali 15 nemovitostí denně.
  • Pravidelně se objevujeme mezi nejlepšími realitními franšízami v žebříčku respektovaného amerického magazínu Entrepreneur.
  • Jako jediná realitní kancelář v Česku jsme byli dvakrát vyhlášení jako Superbrands.

Jsme pyšní na firemní kulturu, která je založená na profesionalitě, vysokých etických standardech a nepřetržitém vzdělávání. A víme, že právě firemní kultura pracuje pro nás a pro naše makléře.

Chcete víc? Jistoty? Příležitostí k růstu? Času na rodinu?

Staňte se makléřem RE/MAX – první krok je vyplnění kontaktního formuláře.

Zkušený makléř radí:

„Začátek byl těžký. Měl jsem obavy, jestli mám dostatek informací, jestli se mnou budou chtít klienti mluvit, jestli přesvědčím majitele k prodeji. Každý nový makléř si musí uvědomit, že začátek je náročný. Pokud ale vydrží, výsledky se dostaví. Pro práci realitního makléře je potřeba hlavně vytrvalost a pravidelnost v každodenní rutině: obvolávání, budování databáze, práce v terénu, řešení reklamy a letáků a tak dále. Každý den pokládám nové základy své budoucnosti.”

Přečtěte si celý příběh makléře Jaroslava Nosky.