Translate with 
MENU ZAVŘÍT
5. srpna 2019

Pokud chcete být nejlepší, spolupracujte s nejlepšími.

Přinášíme příběh zavedeného makléřského týmu, který prošel dvěma realitními značkami než našel svoji sílu v RE/MAX. Během dvou let se týmu podařilo navýšit obrat na dvojnásobek. Přitom si dokázal udržet svoji vlastní integritu a určitou míru nezávislosti.

Jason Flannery zahájil svou realitní kariéru v malé firmě na Floridě před 17 lety. Brzy však objevil sílu týmové práce. "Když jsem najal asistenta, moje prodeje vzrostly. Na jedné straně jsem cítil větší zodpovědnost, ale zároveň jsem v sobě objevil týmového ducha. Spolupráce mi vyhovovala stále více.“ Proto Flannery po krátké úvaze přešel pod značku Keller Williams, která se pyšnila tím, že se specializuje právě na týmovou práci. Tým se záhy rozrostl na čtyři členy. Jenže ne vše bylo tak ideální, jak z počátku vypadalo. „Struktura v KW nebyla přesně to, co jsem potřeboval. Pokud máte nástroje, ale nepoužíváte je, protože jim nerozumíte, nemůžete mít dobré výsledky.

 

Samostatný tým součástí týmu

Proto se po pouhých dvou letech Flannery rozhodl pro změnu a zvolil RE/MAX. "Chtěl jsem mít zázemí velké značky a zároveň jsem měl představu, co by pro mě mohla značka RE/MAX udělat," říká. S celým týmem se tak přesunul pod křídla blízké realitní kanceláře RE/MAX. Ale protože Flannery se svým týmem fungoval již od svého založení v lokalitě blízko  nové kanceláře RE/MAX, přišli majitelé s tím, co sami nazývají strukturou „out of the box“. V podstatě vytvořili druhou týmovou kancelář jen několik kilometrů od hlavního sídla kanceláře. Toto uspořádání poskytlo týmu potřebnou nezávislost, ale zároveň přístup k veškerým zkušenostem a možnostem zavedené kanceláře.

Za pouhé dva roky v RE/MAX Flannery rozšířil svůj tým ze čtyř na devět kolegů. Zároveň dokázal zdvojnásobit roční tržby, z 15 milionů dolarů na více než 30 milionů dolarů. Flannery sám říká, že majitel kanceláře má velký podíl na úspěchu jeho celého týmu. Kromě toho, že tým má všechny potřebné nástroje, dostává se mu například pravidelného koučování. Navíc v rámci kanceláře působí dalších pět týmů. Přesto se žádný z nich necítí být stranou dění. Majitel kanceláře, pod kterým tým působí, vidí princip začlenění podobně: „poskytli jsme obchodní model, kde by mohl tým prosperovat, rozvíjet se, ale přitom zůstat do jisté míry nezávislý aniž by přišel o možnost být součástí většího celku."