offers in other languages

MENU ZAVŘÍT
12. února 2021

RE/MAX chce pomoci bojovat proti realitním nešvarům. Nově i v TV spotech.

Značka je vše, co si za ní představíte: emoce, důvěra, očekávání, představy, ale také vlastní prožitek. To vše chceme našim (i těm potenciálním) klientům ukázat na jasných modelových situacích. Proto se společnost RE/MAX po více než pěti letech opět objevuje na televizních obrazovkách, říká v rozhovoru marketingový ředitel RE/MAX Marek Kontriš. Zároveň však dodává, že se z pozice nejznámější realitní sítě v ČR cítí částečně zodpovědný za to, aby férovost a profesionalita nebyly jen frázemi. Proto jsou spoty zaměřeny na nejčastější realitní poklesky, kterým je lepší se vyhnout. Zároveň tak potenciální klienti zjistí, k čemu je služba realitního makléře dobrá a co všechno by měla obnášet.

Kdy a kde se můžeme s kampaní setkat?

S kampaní se můžete setkat po celý únor a v první části března 2021. Spoty běží především na stanicích TV Nova a České televize, ale průběžně se s nimi setkáte třeba také při sledování biatlonu nebo kasovního trháku na jiné stanici.

Proč jste se vlastně rozhodli pro takovou reklamu?

V kampani se snažíme o dvě různé věci. Jednak nám jde o edukaci trhu. Chceme, aby klienti věděli, co od svého realitního makléře mají očekávat a proč vlastně při prodeji využít jeho služeb. V době, kdy některé firmy zaplavují trh vzkazy „bez provize“ či „bez partnera“ chceme ukázat, v čem je odlišné, pokud prodáváte s profesionálem a co má vlastně takový člověk umět.

Takže chcete poukázat na některé nekalé praktiky v rámci prodeje nemovitosti?  

Ano, jde nám o to, že chceme poukázat na realitní „nešvary“, se kterými se lze v praxi setkat. Spoty samozřejmě pracují s nadsázkou a humorem. Je ale až překvapivé, co nám klienti občas popisují a s čím se skutečně setkali.

Předpokládám, že právě o tom budou tyto příběhové spoty?

Vybrali jsme sedm nejčastějších situací a snažíme se ukázat, jak by to nemělo vypadat. Každý příběh poukazuje na jinou službu nebo situaci a konkrétní výhody realitního profesionála, který si se situací umí poradit:

  • Homestaging (přípravu nemovitosti na prodej), který některé společnosti nabízí jako „příplatkovou výbavu“ ke svým službám. Nám to přijde jako nesmysl, proto poukazujeme na fakt, že profesionální makléř takovou službu udělá v rámci své provize a navíc kvalitně a smysluplně.
  • Cenotvorba – ve spotu ukazujeme, že nastavit správnou cenu nemovitosti je trochu „věda“. Makléř musí zhodnotit desítky parametrů a nenechat se unést vlastními emocemi nebo tím, kolik bylo do nemovitosti před roky investováno.
  • Další spot poukazuje na benefity profesionální služby v podobě ulehčení administrativy a s tím spojených náležitostí.
  • Úspora času při prodeji nemovitosti je podle nás naprosto zásadní téma. Majitelé by se měli věnovat své práci, rodině a ne trávit čas při prohlídce, marketingu, administrativě a desítkách dalších aktivit, které jsou s prodejem spojeny.
  • V jednom ze spotů také upozorňujeme na potenciální nebezpečí prodejních smluv ze vzorů volně dostupných na internetu. Nebo obecných vzorových smluv, které se plošně používají na každou nemovitost. Problém totiž je, že dost pravděpodobně nebudou odpovídat specifickým podmínkám konkrétního klienta. A pokud kupující podepíše obecnou smlouvu, kde následně nalezne nedostatky, může ji reklamovat nebo dokonce podat k soudu.
  • Jedno z témat, o kterém se příliš nemluví, jsou výhody profesionálního přístupu edukovaných makléřů, kteří pravidelně prochází školeními a certifikacemi. A to nejen v rámci naší sítě, ale také nezávislé certifikace jako je ISO.
  • Samozřejmě nemůžeme pominout téma, jakým je náročnost hledání ideálního kupce pro vaši nemovitost. Zejména v případě, kdy jde o samoprodej.

Věříte, že tato kampaň opravdu pomůže trh alespoň částečně edukovat?

Určitě, i díky síle značky. Kdo jiný by ji měl takovou kampaň realizovat, než nejznámější realitní značka v České republice? Podle průzkumů patří RE/MAX mezi nejdůvěryhodnější značky. Navíc z hlediska známosti je jednoznačně jedničkou. RE/MAX zná 9 z 10 Čechů. A to už je prostě závazek.

Je ještě něco dalšího, co vám vychází z hodnocení?

Osobně jsem hrdý na to, že jsme dosáhli nejlepšího hodnocení v parametrech: férové jednání, dobré reference, spokojení zákazníci, profesionální a solidní makléři. V tomto RE/MAX překonává vnímání všech konkurenčních značek na trhu. Kvalitu námi poskytovaných služeb potvrzuje nejen uvedený průzkum, ale i nezávislé hodnocení Superbrands, které jsme obhájili po sedmé v řadě.

Každopádně ani nejlepší reklama nemůže zastoupit osobní zkušenost našich klientů. Hlavní je tedy pro nás jejich zpětná vazba a s ní chceme i nadále dlouhodobě pracovat. Průměrná známka spokojenosti našich klientů je 9,84 z 10 bodů a to je velmi zavazující.

 

Děkuji za rozhovor.

.