Translate with 
MENU ZAVŘÍT
3. února 2020

Realitní síť RE/MAX je historicky prvním realitním partnerem Smart TV.

Na všech stanicích TV Prima běží od 17. ledna do 17. března reklama, která podporuje prezentaci nemovitostí na HbbTV. Podpora však nemíří jen na nové možnosti takzvaných chytrých televizí. Po stisknutí tzv. červeného tlačítka se totiž divákovi otevře rovnou prostor pro hledání vysněného domova.

Speciální kampaň připravila TV Prima a realitní síť RE/MAX společně s portálem RealityMIX. Díky speciální aplikaci v rámci HbbTV vysílání si mohou diváci prohlížet nabídku aktuálních nemovitostí. V aplikaci se jim zobrazí nejen fotografie, dispozice bytu, cena, popis nemovitosti, ale také její energetická třída. Nechybí ani přímý kontakt na makléře. Divák si tak může ve volné chvíli nebo během reklamy v pohodlí gauče vybírat nové bydlení. Pro rychlejší vyhledávání mohou zájemci procházet i konkrétní kategorie – byty, chalupy nebo třeba pronájem komerčních prostor v Praze. Vše záleží jen na tom, co konkrétně daný divák hledá nebo o co se právě zajímá. Největší výhodou, že zobrazované nemovitostí odpovídají automaticky nabídne daného kraje, kde divák nachází.

Za první 3 týdny od spuštění kampaně a samotné aplikace vykazují statistiky sledovanosti a proklikovosti switch-in, tzv. červeného tlačítka ve srovnání s jinými kampaněmi nadprůměrné hodnoty. Jsme proto rádi, že se můžeme podílet na uvedení této inovativní služby i zákazníkům, kteří se zajímají o reality. Kromě toho je RE/MAX viditelný i ve speciálních reklamních spotech, samotné aplikaci TV Prima nebo na jejím webu. „Ve společnosti RE/MAX fandíme novým technologiím a uvědomujeme si, že dostat nabídky na největší obrazovku v domácnosti je příležitostí ke zviditelnění našeho portfolia inzerovaných nemovitostí a zároveň naší obchodní sítě,“ dodává Marek Kontriš, marketingový ředitel společnosti RE/MAX.