RE/MAX mění logo a přichází s novým sloganem.

Největší světová realitní síť RE/MAX mění podobu svého loga. Je to poprvé za dobu čtyřiceti čtyřleté existence značky. Změny se dočkalo také již ikonické logo s horkovzdušným balonem. RE/MAX ČR navíc přichází s novým sloganem.

„Nový vzhled lépe reprezentuje nadšené podnikatele, kteří tvoří naši síť,“ vysvětluje Adam Contos, výkonný ředitel RE/MAX Global. „Skvělé značky se vyvíjejí a RE/MAX není výjimkou. Věříme, že modernizovaná podoba loga našim makléřům pomůže rozvíjet jejich podnikání 
a poskytne jim v rámci marketingu, i v rámci toho internetového, ještě větší konkurenční výhodu,“ dodává Contos.

Podoba nového loga

RE/MAX Logo

Legendární červenomodrobílý balon je nyní jasnější a dokáže oslovit moderního zájemce 
či prodejce nemovitosti. Přitom je ale nadále na první pohled rozpoznatelný jako značka RE/MAX. Omlazené logo reflektuje aktuální trendy na světovém realitním trhu, kdy se nejsilnější skupinou kupujících stávají lidé, kterým je 36 let a méně. Zároveň se výrazně proměnily nástroje a technologie, které lidem pomáhají prodávat či nakupovat nemovitosti.

Změna loga je postupný proces, proto se v příštím roce lidé budou setkávat s oběma podobami. V rámci České republiky navíc přichází RE/MAX s novým brand claimem: „Realitní služby, jaké si přejete“, který bude využíván napříč marketingovými materiály.

Nové logo naleznete ZDE

Kontakt pro média:
Tomáš Hejda
+420 737 206 845
tomas@prmollo.cz

O společnosti:
Společnost RE/MAX byla již po třetí za sebou vyhlášena magazínem Entrepreneur nejlepší realitní franšízou. RE/MAX ČR i SR obhájil pro rok 2017 ocenění Superbrands.

Společnost RE/MAX působí na českém trhu od roku 2005. V České republice je otevřeno 
114 kanceláří a 18 kontaktních míst, ve kterých pracuje 1 200 makléřů. V nabídce RE/MAX je v průměru 12 000 unikátních nemovitostí. Na slovenském trhu disponuje realitní síť 
46 otevřenými kancelářemi, ve kterých pracuje 280 realitních makléřů. Od roku 2015 je RE/MAX členem ARK ČR.
Společnost RE/MAX byla založena roku 1973 v americkém Denveru a dnes je leaderem na světovém trhu s nemovitostmi. Pracuje formou franšízingu. Společnost RE/MAX má 6900 kanceláří, právně a finančně nezávislých subjektů situovaných v 95 zemích světa. RE/MAX je zkratkou pro Real Estate Maximum a vyjadřuje tak hlavní moto společnosti – maximální služby pro majitele realitních kanceláří, realitní makléře a zákazníky.